CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 4, 2010

yayy~

yeye..balik kampung lagikk!
ku ingat bila imaan ada nih susah laa aku nak balik kampung..
tp ni nampak cam sebulan skali aku balik ih..nguah3..
pertengahan Mei ini Mr Asben harus ke Japan, outstation lagikk..
maka aku ngan imaan tomei jugak harus outstation ke Tawau..ngeeeeeeeeee..

beshnyee.. walaupun terpaksa mengharungi almost 3jam flight to Tawau n blik KL another 3jam.. sukar btul bila kena handle imaan sorg2 tanpa Mr Asben, tambah kena duk kt ruang sempit xleh g mana2 tuh..
semoga smua berjalan lancar..

TAWAU..kami datang lg..!

"bapak..ruhil imaan nak itut g Japan ni, bley???" duk dlm beg pun xpe laa..

12 comments:

Mama.Cira said...

wah bestnya.. bila mo balik kampung ni??
jgn lupa bawak ole².. hehehe...
geramnya aku tgk imaan.. semangat betul..
abis la kenak picit tu di tawau..

Imaan09 said...

hahaha.. ku tinggal di kampung membalua, sebelah batu payung y mamacira g baru2 nih..hihi,

Nad a.k.a MamaZakwan said...

ibu imaan org tawau ke?
bestnye imaan kecik2 dh naek belon,hehe
take care ok..
p/s: mamazakwan xnk ole2 dr tawau..mamazakwan nk ole2 dr jepun, hahahahaha! (gurau jek ;p)

whiteapple said...

Lea, imaan makai tomey la...geram tgk...cute sgt dok dlm bag tu..hehehe

Ibu Iman said...

tembamnya imaan ni... hihi... x suka gi tawau sbb kena 2x flight tp kalo kt tawau seafood murah... leh mkn sotong puas2... hehehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

hihihi.. nakal la imaan ni..
btw, salam kenal ibu imaan.. :)

umialya said...

kiutnye imaan.. agak lama x sempat jengok sini.
makin comeeeel!!

Fizah said...

adoi comelnya imaan!!!

Imaan09 said...

Nad: yupp..imaan org Tawau + Aloq Staq..

Nuris : Tq aunty Is..

IbuIman : oo, ye ke..btul laa, turun KK dulu ek? tp klu dpt g mmg sotong n seafood lain heaven btul!

UmmiAlya : Tq sbb sudi jugak jenguk..

Pjot : tq2..c adni tomei dah reti wat pe?imaan xduduk pun lg..tu gambar y 'didudukkan'

Imaan09 said...

Ummi Alya Husna,
salam kenal..

Fizah said...

adni dah pandai menari..bila dgr lagu je terkial-kial dia berjoget...ekeke

Imaan09 said...

haha..ya, anak kak liza ofis aku pun gtu ms umor2 cm adni tu..dengar lagu je punggung gediks2