CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 27, 2010

Kemalasan & Experiment

besok cuti Wesak day..maka automatik hari ini jd sgt malas mengepam!
Tak baiknyee aku..

well, first pumping session for today, got 4oz from right side B..
n 3.5oz from left side B..

Erm..ku nak wat experiment laa..dr dulu, tp xterbuat lg..hahaha.
"apa beza pam 2 jam sekali ngan 4 jam skali dr segi HASIL.."
production, of course laa y 2jam skali lebih efisyen, sbb stimulate more frequent..
adakah pam 2jam skali dapat 3 oz/session, klu pam 4jam skali dpr 6 oz/session..

ok..ok..
kena wat design of experimen nih..
banyak pemboleh ubah2 perlu dimalarkan..termasuk mood dan pemakanan..huhu

4 comments:

ayu said...

bagus tu buat eksperimen..mcm ayu ni nak tak nak mmg kena guna tangan juga..sbb bila dah luka2 ni, guna tangan juga lg senang..tp klu dah rasa lama sangat, guna bp juga la..

KasehKu said...

Hoooo..
Aku da buat xperimen tu.
Kol 10.30 am - 3 oz
Sejam Kemudian
Kol 11.30 am - 2 oz
2 jam kemudian
Kol 01.30 pm - 2.5 oz

Haaaa..Bahayaaaaa.
Try la..

Imaan09 said...

ayu..bagus aa tu, sy pun nak try guna tangan..kan, anytime anywhere..hehe. luka?napa?

Lynd.. wahahaha..itu laa hipotesis aku..xpe, kita dah dpt result dgn cek Lynd sbg subjek, pasni cik Lea plak sbg subjek experimen..

Imaan09 said...

dah baca blog ayu..
kna gigit si comel rupanya..
huhuu.. nnt Imaan tumbuh gg xtau laa jd cemana. skang pun dia dah gigit2 ngan gusi