CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 4, 2013

Kisah ++

Busy buzzing..sempat lalu lalang kt blog korang je..
nak wat entry baru kt blog sendiri xsempat2..
tapi ada banyaaak menda nak cerita
maka jadilaa entry kisah campur-campur..

1) Birthday..
Sedih januari dah berlalu..
bulan indah ni, bakal celebrate besday Nouri yang pertama..!
maybe setakat kat taska aje kot..

2) kimono
ni anak jepun aku ni, dari kecik2 aku nak belikan kimono..
tp xde peluang..
ni dapat laa, tp yang ala2..





comel tak sayaaaaa..?

sama gak ngan tudung bertelinga ni.. jenuh cari..


3) apabila sorang ada sayap.. dan sorang ada sesungut..
dan apabila kepak lebih besar dari orang.. aduii..


4) Gold Coast Morib.. kali kedua.. xsempat2 nak cerita penuh..huwaaa

5) minuman sedap..
aku suka Chatime..
sangat sengkek bila g tempat y ada Chatime n kedai kopi sedap tapi mahal..
sbb aku akan beria mintak chatime.. n Mr Asben beria mintak kopi..

yang ini pulak tukang belasah kedua2nya.hehe
6) pavlova


Recently asek makan menda ini.. 

of course bukannn hasil tangan aku..
mesti la hasil tangan cek su..
tapinya cek su dah balik cuti semester kt kampung..
nampaknya kalau ada permintaan atau keteringinan,
kena masuk dapur gak aku wat menda alah ni

sekian..
cerita2 xde tajuk

3 comments:

nur easy said...

meriahnya pavlova dia..;)

Nad MamaZN said...

Tolong la ada masa utk sume entry tu huhuhu!

Cik Aishah said...

Waaa...rama-rama n sesungut akak! xpelaa....ruhil buat kenangan ye... kak ecah n kak atie da xde.... huk3