CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 30, 2013

Dasar Mami Jarum

suka melawa..
ikut sapa la tu.. (*#&!!)
hehe..
dah namanya anak dara..

suh aku beli rantai.. 
suh pakaikan gelang dia..
mintak aku belikan dia gelang sadur yang jual kt tepi2 jalan..

satu petang tgh jalan2 kt shopping mall..
dia beria2 mintak telinga dia dipasangkan subang..
cepat aje si ibu menurut..
sementara dia nak kan..kihkih

aku mintak ubat bius lebeh skit..

yang tak besnya dia buat sebelah2..
klu dua2 skali tembak pun xde laa kes fobia..

selepas yang pertama, mmg x nanges..
tp muka dia merah dan mula laa refuse utk tembak sebelah lagi..
jenuh pujuk..siap bg gula2 nak rasuah..
last skali.. dapat gak..
pujuk..and dia pon excited

my BIG girl

briefing..??

sepit rambut nk bg clear pemandangan

dah siappp!
RM 10 sekali ngan subangnya..
hari ketiga ibu dah lari g kedai emas belikan y proper..huhuuu

sokmo laa kes tindik anak ni ibu yang terlebih seriau!
kann..??

mmmmmm, she is now really a big girl..

3 comments:

Nad MamaZN said...

alalalala, comel!

suka melawa ikut sape?
ikut ibu atau che su ims?
hehehe

lama menghilang..kemanakah?

Haris Zuhaina said...

As Salam. Hampa jgn tukaq lagi tau subang tuh.. bukan apa, takut luka tak baik lagi... cam anak kami, mmg tak mo tukaq2 dah.. jadilah pakai hat nekan.. lagi pun takut ada yg tak serasi ngan mas.. takut jadi juboq ayam.. Selamat big girl darlin....

suhaina laui. said...

Big gurl :)