CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 9, 2011

Kasihan aku..

Ini bab nak mengadu pada blog sdiri laa ni..
Sbbnya kesian kt diri sdiri tp xde tpt mengadu..sob..sob..
Apakah berckp2 sdiri ni sindrom ibu mengandung??
Terasa2?? Makan2 ati??
Adoii..

Alkisah..
Disebabkan balik kampung jarang2..
N last aku balik pun,setaun lebih y lalu..
Maka kali ni cuti balik kampung extra2 plus2 laa kan..
Adik2 y tgh cuti panjang pon sama laa..
Dkat 2mgu kt kmpung..
Kerja nan satu beg y ku bawa kengkonon nk buat tu xbgrak pun
padahal dateline mcm2 kena kejar..
Xpe,pasrah je..
Balik2 KL dgn smgt bkobar2..
Ruhil Imaan lak kena CACAR AIR!!!
Sudahnya..aku berkira2 mau sminggu lg plak aku kt umah jaga dia..
Pastu ikut jadual nk kna balik kmpg kedah lak mgu dpan..
Jd skali lg..kerja aku apa cerrr..??
Isk..!
Bila pikir ja rs nk tmuntah tau..
Mr Asben relek saja..
Harus laa kan..
Sbb kerja beliau setel mcm biasa..
Ibu mngandung ni laa sorg2 patah pinggang n keja xsiap2..
Dah tu di suruh bcuti ari jumaat meringankan beban mjaga si kecik y asek merengek..ada training katanya..
Xbleh coti..
Lalu d khabarkan berita nan gumbira..sabtu pun working day sony..
Sabar n air mata laa jawabnya!!
Kdg2 sedih memikirkan betapa anak dlm perut ni pun mgkin sm stress mcm ibunya..

4 comments:

nur easy said...

oh mummy..jgn stress2 tau..sian baby..buat satu2..insyaAllah, ada kemudahan..;)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Iman..selamat hari raya!
bykkan sabar,mungkin dugaan ketika mengandung nih.Tp ya la,berat mata memandang,berat lg bahu memikul..semoga Iman tabah yer.

Fitri Senin said...

jangan stress2..buat satu per satu..

Nad @ MamaZakwan said...

alahai, ksiannye...
sabar bebanyak..
sama la cam saya jugak dulu masa awal2 mengandung..
sabar tau..ksian kt baby n imaan nnt, huhu!