CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 27, 2011

I need you..!

Yes.. 
You!
aku br nak beli..sah2 ni bukan perut aku yek!

You!

And you!


Seluar ngandung..
Skang dah banyak pakai baju kurung..
Sbb hampir kesemua seluar dah kritikal tang pinggang/perut
Ada dua sahaja yang masih boleh masuk..
Maka perlu y baru laa nampaknya..
Baju kurung ok je, longgar2..
Tapi bab nk iron cukup malas!
Uniform mengandung a.k.a jubah besar lak..
Mcm besar sgt utk kandungan 4-5bulan..
Ada banyak, tp mgkin belum tiba masanya..
Mgkin dh bleh mula request kt mak utk buat 2-3helai lg
Sbb jgn kt pelanggan, anak pun kena queue jugak tau..

Handbag..
Aku mmg sgt xkesah..
Xperlu jenama hebat2..
Wlupun klu dpt jenama y hebat lg best laa kan..hehe
Tp biasanya spec aku
..xberat(tanpa muatan), sbb ada y xbuh apa2 lg, dh sedia berat
..cantik mata memandang
..banyak compartments
Itu je!
Bab harga mmg xpenahnya mahal..
2 beg sblm ni, Kipling..
Sgt best..poket luar+dalam >10 hehehe..
Harga masih bawah 100..nampak sgt bukan kipling ori
Tp sbb guna smpai lasam, maka tali dh nk tcabut
Sblm raya beli satu..
Nk kata beg raya pun xjugak..
Lebih kepada nk ganti kipling kesayangan
As so far mmg kipling tu plg puas ati..!
Tp beg raya baru tu dah rabak..
Pakai xsampai sebulan!!
Almaklum sja laa.. beg rm30!
Sbbnya masa raya semua pakat tumpang simpan barang..
Kamera, wallet, purse, hp..
Klu bayar sewa xpe gak!
So, sehingga ke hari dan saat ini, aku masih mengelek beg rabak ni..
Dan aku perlu y baru!

Bedak..
Yess..pun perlu jugak, sbb ruhil dah ‘berusaha’ menjadikan compact powder maybeline aku menjadi loose powder!!huwaaaaaaa..
Sbb hanya akan kotorkan beg (klu tumpah2) so, aku dah buang..
Skang?? Ya..sila maklum..seperti selalu, xpakai apa2..
Dah laa ngandung, muka cm org sakit!
Kdg dtg rajin nk menempek, bedak lak tarakk..isk!
Harus buat misi cari y baru..
Apa y besh ek??
So far bab make-up aku suka Body Shop…
Harga mahal sket laa..
Tp sedap pakai (lipstick, eyeliner, mascara)
Bedak xpenah try lg..
Abes malas, aku g Avon je kan..?

 disebabkan semua barang2 d atas barang2 pompuan..
aku suka nk g cari sdiri..
without Mr Asben laa kan..
tp klu Mr Asben xikut, sapa lak nk bayar??
claim boleh??

(piccas googled!)

3 comments:

ayu said...

boleh je claim..utk isteri tersayang kan..hehee

sue a.k.a umi akif said...

mcm same jer keperluan tu ;)

umialya said...

mgkn bleh mnx wang pendahuluan, cewahhhhh!!!!