CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 25, 2012

nak kawen..

Ibu : Ruhil.. nanti besar ruhil nak jadi apa..??
Ruhil : Nak KAWEN lerrr..
(ibu melopong..tepuk dahi sambil rasa nak gelak guling2..tp tahan n layannn)
Ibu : Ruhil nak kawen ngan sape..?
Ruhil : Ngan Ocak-ocakk lerrr..

Hahahaha.. mmm, memang gangguan..!

pastu....

disambungnya..

Ruhil : Nanti ruhil nak pakai baju putih.. tudung hitam.. cantik macam Pinjess (read : Princess)
..dan ibunya tak terkata..

alahai.. anakku itu belum masuk 3 tahun lagi ponnn..
boleh buat bapaknya sakit jantung mendengar cita2 nya..

Ruhil SANGAT2 suka g majlis kawen..
dan WAJIB dijumpakan dengan pengantin..
sebab nanti boleh amik gambar..
dan gambar di tepon itu laa yang dibelek2 ditelek2 berkali2 bila dah kt umah..

febret gamenya di iphone aku adalah menghias Pinjes..pakaikan baju, make up..padankan aksesori..
penuh seni anak aku..
aku rasa dia suka kecantikan..
game febret..


antara gambar2 y di suka tgk..

8 comments:

nur said...

mesti cepat dapat menantu nih... hehehe

kak tini (umialya) said...

cepat dpt menantu gayanya, hihihi

Don't Afraid to Try said...

lea,

lawak la ank hg...die tau ckp jer, xtau maksud...dgn ocak2 plg xthn...over jugak imaan nih...

Nad @ MamaZN said...

hehehhe...
kemain lagi ruhil ni, haha!
hebat cita2 dia... :)

Yaati Nor said...

ocak-ocak tu hape yek?hahah pandai yek cita-cita nak kawen..hihihih

Fatima Saiful said...

memang ade ciri2 wanita tuh!!!;)

Marya Yusof said...

As salam Ibu Ruhil,

Nnt dah besar mesti Ruhil malu & ketawa baca coretan mama ni... ;))

nur easy said...

wah2.. ni mesti pengaruh princess ni ;) sapa la ocak2 tu