CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 23, 2011

Abaaang..abaaaaaang..

mm, budak kuat MENIRU ni..
hari2 ada saja nak ditirunya..
bapak dia nguap, dia buat2 bukak mulut besar2 gak..
bapak dia buat korek idung, dia pun korek..

aritu, dia cari bapak dia xjumpa..
dia panggil..
'abaangg..'
xde jawapan..
aku dengar lagi..
'abaaaanggg..!'
aku g tgk dia..makin panjang lak..
'abaaaaaangggg..'
OMG..siap mimik muka kerut2 dahi tu..
 
sah!ajuk aku..
selalu aku nenenkan imaan atas katil dalam bilik, 
klu ada menda nak amik, mmg xleh gerak sbb tgh nenen..
so, aku panggil Mr Asben..mintak tolong
Mr Asben kt luar xdengar, panggil lagi..
yang tu laa Imaan tiru..
adoihh..
mmg kena perangai senonoh2 skang ni..
sbb dia tgh giat mengajuk..

10 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam iman..gelak lak k.atie baca.biasa la budak2..anakbuah k.atie lagi lar.Dia pelat sikit,panggil IBU terus jadi APU..hihik

♥Mrs.Eady♥ said...

time ni la yg susah kalo kiter salah ckp..hihihi...

lurun namzar said...

hahaha...
pndai yer dia skrg nie...

Ibu Iman said...

sebijik perangai iman madihah... x boleh nk ckp & buat sesuka hati skrg... senang jer die nk ajuk percakapan & perbuatan kita

munna said...

sama dgn anak munna skrg ni terpaksa bahasakan en abg panggil abah .. munna pula abah dia panggil ummi...kadang klu anak saudara panggil munna maklang ..meya pun ikut panggil maklang juga...

littlebabyhood said...

hee..come..lea kene pgil zarip bapak jugak la..huhu

(komen pakai id babyhood. malas nak sign in ellyellies. he)

littlehumblelynn said...

hehehe..sgt lawak..

ch@ said...

wakaka, cerdik betul Ruhil Iman, hahaha. lepas ni makin banyak la yg dia akan tiru. kena make sure kelakuan baik2 belaka.

kita dah buat entry lovestitch, suka sangat. thanks tau.

Sitisifir10 said...

hehehehehe.....mujur ada Imaan ek kalau tak, takde bahan nak ketawa :P

nur easy said...

hehe dah jadi role model ya.. kena behave selalu ;)