CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 21, 2010

Vogue Mommy..


bila ntah ku g klinik annur..iaitu klinik untuk org2 kaya..
tp ku g sbb emergency n terdesak(perlukan kepakaran)..BUKAN sbb aku kaya, ngeh3..
ku tgk momies kt ctu vogue nyeee lah!
ada y set rambut lagi, make up cm nk g dinner pun ada..

ku rasa masa muda remaja dulu smpat gak laa spent time untuk menda2 gtu..
masa dah kawin pun ok lg..
skarang dah ada mek Imaan tomei..jangan harap!!
susahnya nk pakai cantik, mekap2 segala, nk calit liptip pun kdg xdan..

tambah breastfeed, lg laa jd xde masa coz kena melekap..menstrelize..mengepam dan sebagainya..

so, bila taun nk melawa2?

la ni handbeg pun xpakai dah aku.. pakai beg imaan je, aku lak tumpang beg dia..
g mana2 buh je hp ngan purse kt diapers bag imaan..ngeee..

tp melawa n mem'vogue'kan diri tu penting gak kan..untuk suami terchenta terutamanya..

mm, tp pada pandangn saya yang xseberapa ni, klu nk isteri lawa, husband pun kena bagi kerjasama..
spend money.. n spend time..ye laa nak kena jaga anak time si isteri sibuk mekaping kans??

pape je laa..

sekian..dari aku si ibu yang selebek+momots..
oh ye, gambar di atas menunjukkan diriku di zaman dara.. dan di zaman sempat-lilit-tudung.. ngeh3.. kini semuanya serba xsempat!KECUALI blogging..kahkahkah..

3 comments:

Umialya said...

samalah kiter.. hehe

Imaan09 said...

umialya, xpe, yang penting cantik di mata suami..ngeh3

Umialya said...

sedar diri, dimata suamipun dah tak cantik tapi......