CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 5, 2010

from Tawau with LOVE

panjang ceritanya..
tapi ku buat2 laporan ringkas sudah le yek..
sangat letih..x abes2 lagi..barang2 baru je unpack..
umah kemas2 gtu2 je..
barang Mr Asben baru balik China pun baru unpack..(tu pun dia wat sendiri..nguah3)
Anyway percutian seminggu yang sgt menggembirakan..
nenek imaan sgt gumbira..Moyang aji n moyang hajjah pun sama, Alhamdulillah..
kt kampung imaan sengih2 je, tp banyak jugak ragamnya, sbb Tawau sgt2 panas..
tapi xpe, sbb banyak tangan2 y rajin.hehe..pastu imaan sukaaaa sgt ngan kucing..siap sembang2 ngan kucing..heran aku..
New discovery tuh, sbb sblm ni xpenah pun dia duk dkat ngan kucing..

ku pulak membalas dendam mkn seafood..sesiapa peminat seafood sila jemput ke Tawau!seafood memaaaaaang sgt murah, dan segar..
ketam besar rm 10/kg (2ekor dah cukup sekilo...bapak besar!!)
ikan sama besar ngan ruhil imaan pun ada..huwaaa2..jom2..
ehh..apa motif entry..??
meh..layan gambaq..

My always hepy gurl


fevret spot

suka la tuh ada org layan gtu..


kawan imaan, hehe

6 comments:

Ibu Iman said...

org tawau rupanya.. sy dh 2x ke tawau

umialya said...

seronoknya tengok imaan hepy

whiteapple said...

salam...lea...chomel nya iman...
feel free to drop by at http://whiteapple01.blogspot.com

Imaan09 said...

nuris..dah2..dah tgk ur blog..i folo..

Imaan09 said...

kan umialya..?
xde y lebih menyeronokkan bila dah jd ibu nih selain melihat anak2 sihat dan hepy..

Imaan09 said...

ibu iman.. kta sarawak kan? dekat je tu..tp sy xpenah sampai sarawak plak..ngeh2..insyaALLAH nnt2..