CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 3, 2013

Rambut..

gambar tu tunjuk rambut dia 2-3 minggu yang lalu

skarang satu umah dah bising suh trim rambut depan sbb dah tutup mata

bila tiba time potong rambut ni..
ibu yang tolong pening nk suh uncle barber potong cmana pulak..

klu ikut dia, dia nak mcm Rapunzel laa.. haha
macam la kdai tu ada servis panjangkan rambut..

klu tanya ibu...
dah boring dah rambut Yoo Jin winter sonata..
 

mm, sapa pnah tgk cita anime Tekken??
tantekk kan rambut alisa ni..??
tp susah nak tiru rambut lukisan ni..hehe

3 comments:

Nad MamaZN said...

Nak tiru rambut imaan gmbr atas skali tu la utk nayli hee

Rizziela said...

tak padan dengan kecik... demand

mamaRIFQY said...

chanteq jugakk rambut mcm tu wpon rambut agak pjg...comel