CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 12, 2013

Lompat KAMBING lompat..!

Bersembang2 dengan kawan..
berkaitan topik "apa nak buat bila TAK BOLEH TDO.."

beliau kata.. "kira kambing melompat.. nanti mesti boleh tdo.."

seorang kawan lagi kata "eh.. ingat cerita dongeng je, rupanya betul eh boleh buat gtu?"



aku pulak kata kt diri aku.. "ada ek cerita tu..napa aku xpenah tahu..?" haha 

ketinggalan zaman kecik namanya..

lalu balik umah aku terpikir2..

membawa ke waktu tdo untuk prektis..

elok letak kepala..

pejam mata..

bayang kambing seekor lompat pagar..
 
pastu 2 ekor

pastu 3 ekor..
 
pastu aku gelak sorang2..
macam xbetuuul je..haha

tp kawan aku tu kata, sebelum 10 ekor, mesti dah terlelap selalunya

mungkin aku kena prektis lagi!

ada sesiapa yang guna cara yang sama..??


No comments: