CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 22, 2013

itu pun nak rindu..

baru balik dari Ubud Spa..
spa yang dirindui..
haha, aci x macam tu?
pic gogled

setengah tahun aku x g..
sbb ada pegi spa2 lain..

tp g mana2 pun tetap aku rindu Ubud spa jugak
suka sebab :
  • sistematik..
  • massage girl dia malay n malaysian..
  • kaedah urutan maintain dr dulu smpi skang
  • bilik gelap/samar.. (penah g spa lain y terang-benderang!)
  • urutan tumpu kat point2
ada 1 spa y xperlu mention namanya..
sepanjang 2 jam urut, tukang urutnya bersembaaaaang sesama sendiri..
annoying maybe???

kt Ubud, klu xtanya apa2, masseur nye khusyuk mengerjakanmu

tp sebab dah lama x g Ubud Spa ni..
maka jadi laa sesi 'sakit' rasa macam urat kena 'cabut'

semua urat ku kerasss.. bila urut berlagu riang bunyi2an urat kna picit
so, tahan laa berpeluh2 dalam aircond sejuk serta separa b*g*l tu
sebab SAKIT GILA..
terkedanggg keras kejung je aku..

jumpa aje dia urat2 y memang sakit bila berjalan sblm ni 
(sbb lama xkena urut leteww)

tp lepas tu legaaa..

terima kasih masseur..!

2 comments:

Kakizan Omar said...

bestnyer kena urut.. :D

nurbijen said...

teringinnya nak mengurut.... agaknya urat akak pun dah mula kejung jugak... huhuhuhu