CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 18, 2010

No more, please..

aku baru blik lunch sorang2 kt kafe..
aku amek Ikan Goreng + sambal belacan..
geli tekak tgk makanan berunsurkan ini..


Yaaa..musim perayaan..haruslah..tambah raya Qurban
2 ari lepas aku masak rendang daging 1kg!
kerja aku makan, makan n makan.. (nak kata sedap ke..??)

pas tu semalam g 3 buah umah..
semuanya rendang daging..
n aku mkn mcm xpernah jumpa daging..
so, arini rasanya, cukup laa..
tetiba rindu masakan y simple..
cth telur dadar ke, ikan kering ke..sedap kan..??

p/s - Si imaan melantak ketupat gila2..aku risau, tp dia suka..bg je..smlm sebelum tdo aku sapu minyak kt perut dia..in case laa kan..
alhamdulillah, smpi pg td ok lg..xde tanda2 sakit perut ke hape..
bleh ke budak setahun mkn pulut???

3 comments:

Umialya said...

bukan selalupn dpt makan ketupat, imaan kan?

Mama Rayyan said...

ikut perut budak la,klu yg tahan xpe...Perut Imaan mmg blh terima pulut la klu dia OK je...

Anonymous said...

lenkali mau melantak daging, bwk ucang