CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 22, 2010

Cabaran : Day 01

A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself.
This is not the latest photo taken..
but currently, I only have this..!
fresh dari ladang..
gambar ari Sabtu lepas..masa g kenduri pengasuh Imaan, Kak Siti..

15 Fakta menarik tentang AKU
1) Aku dah kawin, mgu depan tepat 2 tahun, ngan Mr Mohd Zarif y busy, encem, cute dan baik ati
2) aku ada anak perempuan comel, nama Ruhil Imaan..berusia 1 tahun..lahirnya ke dunia membuatkan aku rasa hidup aku ~perfect~
3) Aku berada pada akhir sem3 pengajian master by research aku, dalam bidang manufacturing engineering, UKM.. tinggal 1 sem saja lagi, that is why I am always hoping that I have more than 24 hours per day..
4) Aku suka masak, sbb aku suka makan, n mencabar diri mencuba perkara baru
5) Aku pandai n suka jahit..sbb mak aku tukang jahit berpengalaman >40tahun..dan aku selalu mengimpikan ada alatan n mesin menjahit y lengkap walaupun aku hanya buat menda2 tu part time saje!
6) Laki aku kata, aku cantik, tp skang makin gomokkss..dan, aku rasa itu bukan auta!
7) Seorang yang kelam kabut..klu xkelam kabut pun, perangai aku akan menampakkan keadaan cm kelam kabut..
8) Aku xsuka umah aku sepah2..tp sepah jugak..sbb anak n laki aku suka 'ngemas'
9) selain My Doter, Ruhil Imaan..Aku ada 1 ekor ikan laga y hidup bersendirian (sbb dia adalah ikan laga), serta 5 ekor ikan Gurami dan 2 ekor ikan bandaran yang hidup aman-damai dalam another aquarium untuk diuruskan setiap hari
10) Aku suka tgk bunga, tp sebaiknya xyah beli pokok bunga, sbb bila aku bela saja, mesti akan mati punya!
11) Skang aku ada cita2 ingin jadi isteri solehah..ngeh3..ingin cuba mengembalikan kehidupan berasaskan AQ n Sunnah dalam hidup seharian sbb aku berpandangan itu adalah tanggungjawab isteri..
12) Aku love blogging sjak dr ari pertama mula terjun dalam dunia blogging ini..suka ramai kawan, but finally found out, klu kawan/follower banyak sgt, xterjaga pun..anybody setuju??
13) aku mula memandu pada Julai 2008, n baru abes lesen P julai lepas.. walaupun aku pemandu berhemah n berhati2 aku terlibat dalam accident 2 minggu sebelum lesen P aku expired..huuhuu..
14) Aku suka hiasan rumah tangga..sgt suka.. duit n masa sahaja y mengehadkan semua itu..huhuuu..
15) Aku seorang y bahagia..n bila tetiba aku rasa 'tak', aku akan cari balik kenapa, n kejar balik kebahagiaan smpai dapat!!
16) Fakta2 di atas adalah benar..

2 comments:

FAD RMLN said...

ibu ruhil imaan dah start dah. haha. sy baru nak apply master kt ukm tp xtau ah psl hati ni masih berbelah bagi lg. huhu.

Unknown said...

Ku tah mu
http://kasehku-hidupku.blogspot.com/2010/11/tag-istilah-bahasa-dengan-anak.html