CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 7, 2011

Jangan JELES!

silaa amek tisu..n lap ayaq lioq!!
ngeh3..
mintak maaf klu aku menyebabkan anda teringin..
apa nih??

macaroons y aku beli.. RM50 for 25pcs

sesungguhnya entry ini ditaip dengan penuh seksa..
sebabnya aku tgh posa ganti!!
huwaaaaaaaaaaaaa..

review :
tooo sweet..
mm, structure sama seperti y digambarkan oleh y penah makan.. "rapuh diluar, chewy kt dalam"
rasa biasa2 saja..
almond tu y buat rasa sgt sedap..
filling?? aku RASA klu xde lg sedap.. 

..TAPI TETAP BES JUGAK..DAPAT HILANGKAN KEMPUNAN..

berita baik..my sis dah try buat mgu lepas..
gambar tadakkk..sbb semua selamat ngappp masuk mulut..
mm, 80% sama ngan y beli..
ada sket2 lg nk kena improve..
pas ni, bleh laa korang oder..hehe..

12 comments:

Kak Dai Shaklee Sabah said...

uish ada recipe ke?nak le suke menatang ni..tp kalu buat sendiri bole kontrol ckt manisnye pas filling boleh ikut suka ati

Nisa Greennnpanda said...

wah, xpenah try mkn macaroon, tp sgt2 tringin!!!

FAD RMLN said...

aah kita pun suke lg without filling.

nur easy said...

wah y tgk ni pun seksa selera tau..;)

zahidah dihaz said...

akak, tu yang iklan dari milk a deal ke? macam sedap je..nak sebijik...hhhh


NEW ENTRY: Aku BUKAN orang Semenanjung

azura samsuddin said...

sana sini dah citer psl macarons ni, zura x juge dpt rasa lum lg berkesempatan nak oder... mmg wat terliur ha3

Fadzillah Kamarudin said...

dari aritu banyak orang cakap pasal ni...
sweets ka??

Unknown said...

manis sgt ke? suka kalau yg ada perisa kacang..

Cute MuM said...

kenapa orang dok cerita pasal macaroons nie??
sedap sangat ker..
nak cari kat mana?

Hida Kadiso said...

nampak cam sedap.. banyak kale.. suke..

Anonymous said...

macaroon?epr eka/tak pernah makan.mcm mana rasanya.

+ e.z + said...

alamak jakunnyer aku... aper benda sbenarnyer tuh eh?... cam biskut jerk?