CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 14, 2010

Mencikk..

eee..xleh idup aku xbercakap nih!sunyinyeee ati ini..kui3.
kawan borak@kawan Study leave a.k.a jiran atas umah aku a.k.a mak kepada kawan anak aku a.k.a kak liza
dah terbang g JERMAN..huwaa, aku gak jd penunggu setia ofis sejuk niH!
tenet plak problem..dah brapa ari dah xleh blogging..
mencikk tau!
windu aku kengkawan maya aku..
pastu lam kepala hotak aku ni ada banyaaaak menda tertangguh untuk dipos..
bila dh balik umah kerja2 umah y xabes2 tu lak kena wat..dah abes smua, ku plak dah ngantuk n penat..sedeynyeee..
Mr Asben suh bw brokbeng Maxis g ofis, tp xleh aa, menggoda tul klu ada tenet nih..xsiap keja aku, ngeh3..ada gak hikmahnye kan..
Tgu laa nnt ek kwn2..

sekian, entry penuh kesedihan dan penuh HIKMAH

No comments: